Szkolenie produktowe Magneti Marelli oraz autoryzacji serwisu Continental

Jako Dystrybutor firmy Continental wraz z firmą Magneti Marelli zaprezentowaliśmy najnowsze maszyny testujące elementów wtrysku diesela, które spełniają warunki autoryzacji w sieci serwisów Continental.

Zaprezentowane zostały również, narzędzia oraz części dostępne dla autoryzowanych serwisów.

TESTER WTRYSKIWACZY ITB1RX /
ITB4RX

Najnowsze urządzenie do testowania wtryskiwaczy Common Rail na rynku.
Możliwości urządzenia docenią zwłaszcza profesjonaliści, szukający
zaawansowanych technologii, oraz szerokich możliwości zastosowania.
Stanowisko testowe ITB1RX / ITB4RX jest całkowicie niezależnym,
wolnostojącym urządzeniem o napędzie mechanicznym, przystosowanym
do ciśnień do 2800 bar. Urządzenie może obsługiwać wszystkie systemy
wtrysku, włącznie z wtryskiwaczami Heavy Duty. Stanowiska testowe
ITB1RX / ITB4RX dostępne są z powietrznym, lub wodnym (konieczne
podłączenie do sieci) układem chłodzenia.

Za pomocą urządzeń z serii ITB1RX / ITB4RX, możliwe jest generowanie
nowych kodów dla wtryskiwaczy Bosch (IMA, ISA), Delphi (C2i, C3i), Denso
(QR Code), CAT, John Deere, Siemens/VDO (IIC) tylko dla serwisów
autoryzowanych VDO. Ponadto możliwe jest przeprowadzenie procedury
regeneracji elementu piezoelektrycznego we wtryskiwaczach Bosch,
Denso, oraz Siemens/VDO. Rozbudowana baza danych dla wszystkich
typów wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezoelektrycznych: Bosch,
Delphi, Denso, Siemens/VDO/Continental. Bezpłatne, automatyczne
aktualizacje oprogramowania przez WiFi. Dla wygody obsługi, pod
ekranem zamontowana jest szuflada na podręczne klucze i adaptery.

 TESTER WTRYSKIWACZY CRU2RX

Najbardziej zaawansowane urządzenie do testowania wtryskiwaczy Common Rail na rynku. Możliwości urządzenia docenią zwłaszcza profesjonaliści, szukający zaawansowanych technologii, oraz szerokich możliwości zastosowania.

Za pomocą urządzeń z serii CRU2RX, możliwe jest generowanie nowych kodów dla wtryskiwaczy Bosch (IMA, ISA), Delphi (C2i, C3i), Denso (QR Code), CAT, John Deere, Siemens/VDO (IIC) – tylko dla serwisów autoryzowanych VDO.

Ponadto możliwe jest przeprowadzenie procedury regeneracji elementu piezoelektrycznego we wtryskiwaczach Bosch, Denso, oraz Siemens/VDO. Rozbudowana baza danych dla wszystkich typów
wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezoelektrycznych: Bosch, Delphi, Denso, Siemens/VDO/Continental.

Bezpłatne, automatyczne aktualizacje oprogramowania przez Wi-Fi

 TESTER WTRYSKIWACZY GD1RX

Nowoczesne systemy bezpośredniego wtrysku benzyny (G-DI, FSI, HPI, JTS), do prawidłowego przetestowania stosowanych w tych układach wtryskiwaczy,
wymagają urządzeń o wysokim ciśnieniu pracy. Magneti Marelli oferuje urządzenia umożliwiające testowanie i czyszczenie takich wtryskiwaczy.


Urządzenia z serii GD1RX, charakteryzują się kompaktową budową i bardzo intuicyjną obsługą. Dzięki maksymalnemu ciśnieniu pracy o wartości 450 bar, pozwalają przeprowadzić testy praktycznie wszystkich wtryskiwaczy na rynku.


Charakterystyka urządzenia:


– Test wszystkich typów wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezo
– Ciśnienie pracy do 450 bar
– Elektroniczny układ pomiarowy – statyczny pomiar masy
– Unikalna funkcja regeneracji stosu PIEZO
– Bezpłatna aktualizacja bazy danych
– Praca w trybie automatycznym
– Wbudowany tablet 8” z systemem Android
– Czytelnie przedstawiony wyniki testu z możliwością wydruku
– Dostępne zestawy adapterów do zasilania wszelkich typów wtryskiwaczy

 TESTER WTRYSKIWACZY serii GS

Dzięki urządzeniom z serii GS, możliwe jest wykrycie
przyczyn nieprawidłowej pracy silnika:
– Zwiększona emisja spalin / zwiększone zużycie paliwa
– Zmniejszone osiągi silnika (moc, moment obrotowy)
– „Twarda” praca silnika na biegu jałowym, gaśnięcie silnika, problemy z
rozruchem silnika
Dzięki zastosowaniu podświetlanych (diody LED) menzurek pomiarowych, możliwa jest obserwacja i ocena:
– równomierności strumienia wtryskiwanego paliwa, jego kształtu
– wydatku podawanego paliwa – test iVM. (z dokładnością ±1ml/130ml)
Charakterystyka urządzenia:
Automatyczne urządzenie do testowania i czyszczenia wtryskiwaczy
benzynowych
Wtrysk wielopunktowy MPI
Wtrysk jednopunktowy TBI
LPG, CNG
Właściwości:
– Ciśnienie robocze 0-10 bar
– W pełni konfigurowalne plany testowe (
GS4/GS8)
– Tryb pracy automatyczny (
GS4/GS8) lub półautomatyczny (GS2)
– Testy symulujące obciążenie silnika
– Ergonomiczna i przyjazna dla użytkownika konstrukcja
– Krótki czas badania / Funkcja automatyczna
– Ergonomiczne, wytrzymałe, szybkie i proste w użyciu adaptery montażowe wtryskiwaczy
– Test rozpylania i wydatku
– Zabezpieczenie obwodu wtryskiwacza
– Wsteczne płukanie wtryskiwacza po czyszczeniu w myjce ultradźwiękowej (automatyczne w
GS4/GS8,
manualne w
GS2)

Autoryzacja Continental w serwisach diesela

Maszyny testowe Magneti Marelli (Carbon Zapp) jako jedyne urządzenia występują w autoryzacji wtryskiwaczy w Continental EURO 6.

Na szkoleniu prezentowane były również narzędzia Continental zarówno do naprawy wtryskiwaczy jak i pomp niezbędne do uzyskania przez serwis diesela  autoryzacji.

Przedstawiono warunki jakie należy spełnić by uzyskać autoryzację, licencję na maszyny, dostęp do technologii oraz możliwość zakupu części do regeneracji.

Pliki do pobrania:

Oświadczenie o spełnieniu warunków autoryzacji CONTINENTAL – wtryskiwacze

Oświadczenie o spełnieniu warunków autoryzacji CONTINENTAL – pompy